02-07-2013

Outfit - Wit gestreept









Hoi lieve lezers, vandaag ben ik weer begonnen met bloggen. Half jaar geleden was ik begonnen, maar was halverwege gestopt vanwege mijn school. Gelukkig heb ik nu weer tijd om me te focussen op mijn blog. Gisteren heb ik de eerste outfit shoot gehad. Helaas was het gisteren niet zo goed weer, maar wel net warm genoeg voor mijn broekrok van Zara. Ik had hem al een tijdje geleden gekocht, maar kon hem telkens niet aan doen, omdat het zulk slecht weer was in Nederland. Maar gisteren was het prima te doen met deze outfit. Ik heb gekozen om er een knitwear shirt boven te doen, omdat het wel te koud was voor een t-shirt. Het is een nette outfit voor een verjaardag of andere speciale gelegenheid. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 


shoes - zara / short - zara / knitwear - zara / necklace - h&m 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten